Страхування подорожуючих
ДІЇ ПРИ НАСТАННІ СТРАХОВОГО ВИПАДКУ
При настанні події, яка може бути кваліфікована як страхова, Застрахована особа (або її законний представник, або Страхувальник) повинна негайно звернутися в спеціалізований Сервісний Центр Страховика за телефоном, вказаним в Договорі страхування, і проінформувати оператора Сервісного Центру про те, що трапилось, повідомивши при цьому наступну інформацію:
- прізвище та ім’я Застрахованої особи;
- номер Договору страхування;
- обставини події;
- характер необхідної допомоги;
- місцезнаходження та номер телефону для зворотного зв’язку.
При цьому Сервісний Центр організовує надання Застрахованій особі послуг, передбачених умовами цього Договору, а Страховик сплачує вартість таких послуг.
При неможливості зв’язатися з Сервісним Центром Застрахована особа (або її законний представник, або спадкоємець, або Страхувальник) повинна повідомити Страховика про настання потенційної страхової події негайно, але не пізніше 48 годин з моменту настання такої події будь-яким доступним способом, повідомивши при цьому вищезазначену інформацію. В такому випадку Застрахована особа може самостійно звернутися до найближчої медичної установи та/або лікаря, сплативши при цьому готівкою вартість наданих їй медико-санітарної допомоги та необхідних для лікування медикаментів та матеріалів.
Після повернення в Україну Застрахована особа для отримання страхового відшкодування повинна звернутися до офісу страхової компанії та надати документи, передбачені її договором страхування.