Звернення споживачів

Шановні клієнти!

Реквізити органу, який здійснює державне регулювання ринків фінансових послуг, а також реквізити органу з питань захисту прав споживачів:

Національний Банк України
Адреса:
для листування: вул.Інститутська, 9, м. Київ-8, 01601;
для подання письмових звернень громадян: вул.Інститутська, 11-б, м.Київ-8, 01601,
тел. гарячої лінії: 0 800 505 240;
e-mail: nbu@bank.gov.ua.

Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів
Адреса:
01001, м. Київ, вул. Б.Грінченка, 1
Режим роботи: Пн-Чт: 09:00-18:00 Пт: 09:00-16:45.
тел.: (044) 279 12 70 - приймальня;
         (044) 278 84 60, 278 41 70 – канцелярія,
факс: (044) 279-48-83
Цілодобова гаряча лінія: (044) 364 77 80; (050) 230 04 28
e-mail:  info@dpss.gov.ua
z-elena@consumer.gov.ua
сайт: www.consumer.gov.ua

Усі спори, що виникають із договору страхування між Cтрахувальником та Страховою компанією, вирішуються шляхом переговорів, а у разі недосягнення згоди - у порядку, встановленому чинним законодавством України.

Для вирішення будь яких питань пропонуємо звертатися до офісу ПрАТ «СК «АЗІНКО» за адресою:

м. Київ, провулок Хорива буд 4, кв.2,
тел.: +38 (044) 467-51-41,
         +38 (067) 644-35-94,
         +38 (050) 422-24-50
e-mail: aic@aic.com.ua
сайт: www.aic.com.ua