Страхування подорожуючих

ДІЇ ПРИ НАСТАННІ СТРАХОВОГО ВИПАДКУ

При настанні події, яка може бути кваліфікована як страхова, Застрахована особа (або її законний представник, або Страхувальник) повинна негайно звернутися в спеціалізований Сервісний Центр Страховика за телефоном, вказаним в Договорі страхування, і проінформувати оператора Сервісного Центру про те, що трапилось, повідомивши при цьому наступну інформацію:

  • прізвище та ім’я Застрахованої особи;
  • номер Договору страхування;
  • обставини події;
  • характер необхідної допомоги;
  • місцезнаходження та номер телефону для зворотного зв’язку.

При цьому Сервісний Центр організовує надання Застрахованій особі послуг, передбачених умовами цього Договору, а Страховик сплачує вартість таких послуг.

При неможливості зв’язатися з Сервісним Центром Застрахована особа (або її законний представник, або спадкоємець, або Страхувальник) повинна повідомити Страховика про настання потенційної страхової події негайно, але не пізніше 48 годин з моменту настання такої події будь-яким доступним способом, повідомивши при цьому вищезазначену інформацію. В такому випадку Застрахована особа може самостійно звернутися до найближчої медичної установи та/або лікаря, сплативши при цьому готівкою вартість наданих їй медико-санітарної допомоги та необхідних для лікування медикаментів та матеріалів.

Після повернення в Україну Застрахована особа для отримання страхового відшкодування повинна звернутися до офісу страхової компанії та надати перелик документів, передбачений її договором страхування.