Автострахування

ДІЇ ПРИ НАСТАННІ СТРАХОВОГО ВИПАДКУ ПО ДОГОВОРУ СТРАХУВАННЯ НАЗЕМНОГО ТРАНСПОРТУ

При ДТП:

  1.  Зупинитись, вімкнути аварійну сигналізацію та виставити знак аварійної зупинки, не переміщати ТЗ, його частини, а також інші предмети, що стосуються цього випадку;
  2.  Прийняти всі можливі заходи для запобігання або зменшення розміру збитку;
  3.  Викликати співробітників ДАІ;
  4.  Подзвонити АВАРІЙНОМУ КОМІСАРУ за телефоном (067) 567-98-92, сповістити про подію та отримати консультацію щодо наступних дій;. Записати інформацію про іншого учасника ДТП (при наявності):
  5.  Отримати від співробітників ДАІ первинну довідку про ДТП для надання в страхову компанію; 
  6.  Протягом трьох робочих днів після ДТП звернутись до офісу ПрАТ «СК «АЗІНКО» для написання повідомлення про настання страхової події.

При протиправних діях третіх осіб:

  1. Не переміщувати ТЗ, йрго частини, а також інші предмети, які мають відношення до цієї події;
  2.  Подзвонити АВАРІЙНОМУ КОМІСАРУ за зазначеним в Договорі страхування телефоном, сповістити про подію та отримати консультацію щодо наступних дій;
  3.  Прийняти усі можливі заходи запобігання або зменшення розміру збитку; 
  4.  Негайно сповістити про подію органи МВД за телефоном 102 для фіксації факту події та проведення по неї слідчих дій. Отримати довідку органів МВС по цьому випадку та надати її в страхову компанію;
  5.  Протягом трьох робочих днів звернутись до офісу ПрАТ «СК «АЗІНКО» для написання повідомлення про настання страхової події.

При стихійних явищах:

  1.  Прийняти всі можливі заходи для запобігання або зменшення розміру збитку; 
  2.  Подзвонити АВАРІЙНОМУ КОМІСАРУ за зазначеним в Договорі страхування телефоном, сповістити про подію та отримати консультацію щодо наступних дій; 
  3.  Сповістити про подію органи МВС для фіксації факту події. Звернутись до органу Міністерства з надзвичайних ситуацій (МНС) за довідкою про факт настаплення стихійного лиха на даній території. отримати довідки органів МВС та МНС по цієї події та надати їх до страхової компанії;
  4.  Протягом трьох робочих днів звернутись до офісу ПрАТ «СК «АЗІНКО» для написання повідомлення про настання страхової події.

При пожежі (самозайманні):

  1.  Прийняти усі можливі заходи запобігання або зменшення розміру збитку;
  2.  Негайно проінформувати про подію в МНС за телефоном 101;
  3.  Подзвонити АВАРІЙНОМУ КОМІСАРУ за зазначеним в Договорі страхування телефоном, сповістити про подію та отримати консультацію щодо наступних дій; 
  4. Отримати довідку МНС про факт настання події та надати її в страхову компанію; 
  5.  Протягом трьох робочих днів звернутись до офісу ПрАТ «СК «АЗІНКО» для написання повідомлення про настання страхової події.

При незаконному заволадінні ТЗ:

  1.  Негайно, як тільки стало відомо, сповістити про подію в органи МВС за телефоном 102 для фіксації факту події та здійснення слідчих дій/заходів;
  2.  Подзвонити АВАРІЙНОМУ КОМІСАРУ за зазначеним в Договорі страхування телефоном, сповістити про подію та отримати консультацію щодо наступних дій; 
  3. Отримати копію постанови про порушення кримінальної справи від органів МВС та надати її в страхову компанію;
  4.  Звернутись до офісу ПрАТ «СК «АЗІНКО» протягом 24 годин для написання повідомлення про настання страхової події.

     

При зверненні до офису ПрАТ «СК «АЗІНКО» для написання повідомлення або заяви про виплату страхового відшкодування при собі необхідно мати:

  1.  Договір страхування;
  2. Свідоцтво про реєстрацію ТЗ;                
  3.  Посвідчення водія особи, яка керувала ТЗ на момент події;
  4.  Документи на право керування ТЗ (довіреність, подорожній лист);
  5.  Довідку про присвоєння Ідентифікаційного номеру для фізичної особи;
  6.  Банківські реквізити для перерахування страхового відшкодування;
  7.  Документи компетентних органів, що підтверджують факт події.

Контактні телефони для зв’язку з претензійним відділом:

(0629) 41-30-25

(067) 567-98-92

(067) 644-35-94

(050) 422-24-50